Miért kell a folyamatokat menedzselni?
Miért kell a folyamatokat menedzselni?
Hogyan teremt a folyamatszervezés jobb munkahelyi légkört?
Hogyan teremt a folyamatszervezés jobb munkahelyi légkört?
Miért nem dolgoznak rendesen a kollégáim?
- Mitől fogják végre úgy csinálni, ahogy elmagyarázom?
- Hogyan mondjam, hogy ne kelljen többször elmondanom ugyanazt?
- Mitől fogják használni azokat az eszközöket is, amelyeket már bevezettem?
- Mit tegyek, ha egymásra mutogatnak, amikor számonkérem őket?
- Hogyan vegyem rá őket, hogy alapvető feladatokat végezzenek el (ne én takarítsak utánuk)?
- Munkaidőm jelentős részében vitákat simítok el, személyes utasításokat adok, ismételgetek. Hogyan tehetem le ezt a stresszt?
Hogyan tehetem jobbá a munkahelyi légkört?
- Hogyan vezessek be változásokat úgy, hogy elfogadják?
- Mitől lesznek lojálisak a cégemhez?
- Hogyan kontrolláljam a munkájukat úgy, hogy örüljenek neki?
- Mitől érzik magukat biztonságban a cégemben?
- Hogyan tudom lerövidíteni az új munkatárs betanulási idejét?
- Mitől lesz gördülékeny a helyettesítés?
Ajándék folyamatszervezési útmutató
22 év tapasztalata 5 oldalba sűrítve. 14 konkrét folyamatjavítási javaslat. Bevált adatkezelési-, nyilvántartási- és HR folyamatleírások, digitalizálási javaslatok.
A folyamatmenedzsment jó befektetés az emberi erőforrás kezelésben is!

Kérje el az útmutatót: 22 év tapasztalata 5 oldalba sűrítve. 14 konkrét folyamatjavítási javaslat. Bevált adatkezelési-, nyilvántartási- és HR folyamatleírások, digitalizálási javaslatok:
- Hol van a legtöbb lehetőség a fejlődésre?
- Hol hasznosul a legjobban a befektetett idő, energia, pénz?
- Már néhány kis módosítás is sokat tud javítani a hatékonyságon. Melyek ezek?
- Mitől lesz kiszámítható a cége működése?
- Mi a módja annak, hogy ugyanennyi ember többet termeljen?
- Hogyan lehet Önnek több szabadideje?
- Mi a redundáns adatkezelés?
- Hogyan minimalizálja a kintlévőségeit?
- Hogyan teremt a rend pénzt?
- Hogyan lesznek motiváltak a munkatársak?
- Miért fogják elfogadni az új rendszereket?
- Hogyan növeli a folyamatmenedzsment a lojalitást?
- Mikor elengedhetetlen a folyamatszervezés?
- Hogyan alkalmazkodjak gyorsan a gyorsan változó helyzethez?
Vegyen példát a legsikeresebbekről!

Egyszer volt, hol nem volt, volt két sógor a messzi Amerikában. 1837-ben, a pénzügyi pánik idején, amikor bankok százai zártak be szerte az Egyesült Államokban, egy szappankészítő és egy gyertyakészítő megalapította vállalkozását, hogy versenybe szálljanak a város másik 14 szappan- és gyertyakészítőjével.

Mit csináltak vajon olyan jól, hogy most az ő vállalatuk gyártja az egész világ számára az Ariel mosóporokat, Gillette borotvákat, Pampers pelenkákat, Oral-B fogkeféket – 172 évvel azután, amikor csak szappant és gyertyát készítettek? Hogyan került ki a két sógor fejéből a tudás és módszertan a világ minden részén működő gyárakhoz és kereskedelmi központokhoz? Hogyan alakult át a kétszemélyes kis cég az egész világot behálózó nagyvállalattá?

Én dolgoztam náluk is, láttam, hogyan szervezik a munkát. Látom, hogy kis vállalkozások is meg tudják csinálni ugyanezt. Látom, hogy azok a vállalkozások, amelyek egy garázsból indulva nagyvállalatokká nőttek, mind pontos, dokumentált folyamatok alapján működnek.

Ismerjen meg!
Ismerjen meg!
Szekeres Júlia
folyamatszervező
Mindig túl sok dologgal foglalkoztam egyszerre, ezért folyton tele voltam cetlikkel. Szinte mindent elfelejtek… kénytelen vagyok rendben tartani az adataimat, megszervezni a folyamataimat, enélkül teljes káosz lenne az életem.