Hogyan térül meg a folyamatszervezés?

Hogyan térül meg a folyamat-szervezés?

Milyen rendszert válasszak?

  • irodai ügyviteli szoftver?
  • vállalatirányítási rendszer?
  • ERP?
  • CRM?
  • számlázó?
  • bolti készletnyilvántartó program?
  • termelésirányítási rendszer?
  • folyamatmenedzsment szoftver?
  • iktatóprogram?
  • SAP anyaggazdálkodás?

Már választott, és mégsem az igazi?

  • Kellene már valamit lépni, de nem tudja, merre?
  • Időt, pénzt energiát ölt a szoftverbe, és még nem használja?
  • Van olyan funkció a programban, ami nem működik jól?
  • Jobban ki akarja használni a meglévő rendszerét?

AJÁNDÉK FOLYAMATSZERVEZÉSI ÚTMUTATÓ
22 év tapasztalata 5 oldalba sűrítve. 14 konkrét folyamatjavítási javaslat. Bevált adatkezelési-, nyilvántartási- és HR folyamatleírások, digitalizálási javaslatok.

Amikor ruhát vásárolunk, először méretet veszünk. Amikor szoftvert vásárolunk, először érdemes felmérni a folyamatokat.

Mit kell tudnia a programnak? Mit NEM kell tudnia? Ne költsünk pénzt számunkra kihasználatlan funkciókra – miközben legyen minden folyamatunk leképezhető, különben megint jönnek az Excel táblák, füzetek…

Az ember ragaszkodik a döntéséhez, még ha nem is a legjobb döntést hozta. Mind így vagyunk vele. Megesszük az ízetlen ételt, ha már kifizettük. Hordjuk a nem ránk szabott ruhát, mert sokba került.

Vagy mégsem? Vagy veszünk inkább egy nagy levegőt, elmormolunk néhány csúnya szót, és nekiindulunk újra – immár méretvétellel kezdve?

Az ügyviteli folyamat feltérképezése, a céges folyamatok tudatos szervezése mind része a munkának.

A folyamatok felmérése és pontos leírása – szükség esetén optimalizálása – után derül ki, milyen szoftver segíti a leghatékonyabban a munkát. A folyamatok részletes dokumentálása egyúttal specifikációként is szolgál a legalkalmasabb program kiválasztásához és bevezetéséhez.

Képzelje el, hogy általános leírás helyett (pl. háromszobás, 100 négyzetméteres ház) egy pontos tervrajzra kér ajánlatokat. Ugye, így már hiába a hangzatos ígéretek? Számonkérhető minden részlet, könnyen ki tudja választani a megfelelők közül a legjobb ajánlatot.

A folyamatszervezés jó befektetés – segítek a választásban!

Kérje el az útmutatót: 22 év tapasztalata 5 oldalba sűrítve. 14 konkrét folyamatjavítási javaslat. Bevált adatkezelési-, nyilvántartási- és HR folyamatleírások, digitalizálási javaslatok:

  • Hol van a legtöbb lehetőség a fejlődésre?
  • Hol hasznosul a legjobban a befektetett idő, energia, pénz?
  • Már néhány kis módosítás is sokat tud javítani a hatékonyságon. Melyek ezek?
  • Mitől lesz kiszámítható a cége működése?
  • Mi a módja annak, hogy ugyanennyi ember többet termeljen?
  • Hogyan lehet Önnek több szabadideje?
  • Mi a redundáns adatkezelés?
  • Hogyan minimalizálja a kintlévőségeit?
  • Hogyan teremt a rend pénzt?
  • Hogyan lesznek motiváltak a munkatársak?
  • Miért fogják elfogadni az új rendszereket?
  • Hogyan növeli a folyamatszervezés a lojalitást?
  • Mikor elengedhetetlen a folyamatszervezés?
  • Hogyan alkalmazkodjak gyorsan a gyorsan változó helyzethez?

Vegyen példát a legsikeresebbekről!

Egyszer volt, hol nem volt, volt két sógor a messzi Amerikában. 1837-ben, a pénzügyi pánik idején, amikor bankok százai zártak be szerte az Egyesült Államokban, egy szappankészítő és egy gyertyakészítő megalapította vállalkozását, hogy versenybe szálljanak a város másik 14 szappan- és gyertyakészítőjével.

A Procter&Gamble az 1880-as években

Mit csináltak vajon olyan jól, hogy most az ő vállalatuk gyártja az egész világ számára az Ariel mosóporokat, Gillette borotvákat, Pampers pelenkákat, Oral-B fogkeféket – 172 évvel azután, amikor csak szappant és gyertyát készítettek? Hogyan került ki a két sógor fejéből a tudás és módszertan a világ minden részén működő gyárakhoz és kereskedelmi központokhoz? Hogyan alakult át a kétszemélyes kis cég az egész világot behálózó nagyvállalattá?

folyamatmenedzsment eredménye

Én dolgoztam náluk is, láttam, hogyan szervezik a munkát. Látom, hogy kis vállalkozások is meg tudják csinálni ugyanezt. Látom, hogy azok a vállalkozások, amelyek egy garázsból indulva nagyvállalatokká nőttek, mind pontos, dokumentált folyamatok alapján működnek.

Szekeres Júlia folyamatszervező

Ismerjen meg!

Ismerjen meg!

Szekeres Júlia
folyamatszervező

Akármit csinál az ember; adatok végeláthatatlan mennyiségét kezeli.
Számomra a számítógép megváltás. Itt tartok nyilván mindent…